Tweede Bewonersavond

13-09-2022 128 keer bekeken 0 reacties

Waterschap Limburg presenteert een eerste schetsontwerp voor een natuurlijk beeksysteem van de Geleenbeek op het traject Millen-Nieuwstadt. Dit ontwerp is gemaakt met input van ideeën, suggesties en wensen van de omgeving.

Deze hebben we opgehaald tijdens de eerste bewonersavond op 19 april van dit jaar. Na de presentatie bekijken we dit ontwerp in groepjes waar het nog beter of anders kan.De inloop begint vanaf 19:15 uur en het programma start om 19:30 uur. De bewonersavond wordt gehouden in het Gemeenschapshuis, Millerstraat 4a in Nieuwstadt.

Aanmelden kan nog via ons digitale platform Met Elkaar: www.waterschaplimburg.nl/millennieuwstadt

0  reacties

Over Met elkaar

Samen met elkaar zetten we ons graag in voor voor veilige dijken, droge voeten, schoon water en voldoende water. Hier lees je over projecten bij jou in de buurt en kun je meewerken aan oplossingen die Limburg waterbestendig maken. Lees meer >